Thursday, April 12, 2007

tannlegebesøk


Det tar tid og penger for å dra til tannlegen. Hvem vil egentlig betale for smerte? Heldigvis så har vi noe som heter bedøvelse, og jeg tar det hver gang! Det er nesten litt deilig. Merkelig nok holder jeg nesten alltid på å sovne hos tannlegen. Om det er kjærligheten fra tannlegen som bare vil mine tenner det beste eller om det er bedøvelsen vet jeg ikke. Jeg føler meg i allefall trygg når jeg er der.
På bildet ser dere jeg holder på med min første rotfylling. Det gikk faktisk veldig greit!!


Stolt er jeg....da var en ferdig og to igjen.....

3 comments:

Eirik Fjeld said...

ikke verst at du faktisk tar bilde av deg selv mens du sitter (evnt ligger) i tannlegestolen...
godt gjort!

patrick said...

Synes det var litt artig å få lov til å ta bilde, så da måtte jeg gjøre det!!!

Nico said...

Du ser ut som en grønn vårblomst der du ligger å blomstrer...fint!