Friday, July 21, 2006

nå er det snart høst

Det er helt sant, august nærmer seg med stormskritt!! Det er noe jeg gleder meg til. Så her kommer noen av de tingene jeg gleder meg til med høsten!

  • Skolestart på BI
  • Oppstart av Quellsmøtene på Salem
  • Harvest Cry, et tverrkirkelig evangeliserings prosjekt.
  • GLS, Global Leadership Submit, hvor jeg bare skal motta!! (lederkonferanse)
  • Q-prisen!!
  • Kreativ konferanse, Reform 06, i Salem.
  • Bli ferdig med et bokutkast.

Spennende!! Det blir nok en hektisk høst tipper jeg, men ufattlig morsom og utfordrende også! Det er det som gjør det så spennende!!

6 comments:

Catti said...

Så bra at du glede deg!
Det gjør eg og

Hilde said...

Høst?

jeg har da virkelig lært på barneskolen at sommermånedene heter juni, juli og august.....

Lenge leve sommeren !

Anonymous said...

Eg holder med deg i det Party!
Eg har aldri før i mitt liv telt ned dagane til skulestart, men det gjer eg faktisk no!
... prøv igjen, å ringe, eg har 4 natevakter på rad, frå laurdag! :)

Generalen said...

glede seg til høst????
DUST!

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»