Friday, September 22, 2006

en natt med mac

Jeg er egentlig ganske heldig. Hvor ofte oppdatere man sin teknologiske dupeditter, som mobil, ipod og data?? Jeg har konkludert at jeg er heldig.
De siste ukene har vrært rimelig travle så her kommer en liten rask update for de som skulle være intereserte...

15-17 september på konferanse på Stortinget. (Ja de slapp meg inn)
Skole resten..

ok. det var ikke så mye som hadde skjedd, men jeg prøver da å ta skole noe seriøst nå. Da gikk det opp for meg at jeg faktisk må bruke en god del tid på skolen også. Godt for meg at jeg trives med det!!

Ellers er jeg tilbake på nettene på det beste hotellet i Kristiansand, Hotel Norge!! Fantastisk sted!!

På denne macen er det kamera, og det er jo alltid artig når man er alene, derfor kommer det en liten bilde serie av bilder som jeg har tatt..






helt ærlig hva tenker du??

7 comments:

Tor Gunnar said...

Du er i grunnen veldig flink til å lage grimaser! spesielt det siste bildet imponerte meg....ü

patrick said...

Tor Gunnar, tusen takk :)

Eirik Fjeld said...

du ser ut som en skikkelig datanerd på det ene bildet der!!!

patrick said...

det som er så gøy med effekter på kameraet!!! artig!!

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

`syk deilig det bildet nummer to der..

Mamma Karlsen said...

eg tenke at eg savne deg din sjokolade!!!! bare så du vett dæ:)

Anonymous said...

helt ærlig så tenker jeg at du må jobbe med de orddelingsfeiliene dine!