Wednesday, September 27, 2006

å leve

å leve er virkelig spennende. Kjenne blodpumpa trykke litt ekstra på og vite at hjernen organiserer på fult!! Det er herlig!!
For å være helt ærlig så er det faktisk ikke så ofte jeg får kjenne det for tiden, det meste er på rutiner nå, og jeg har vært litt slapp i det siste. Det lyder ikke bra med tanke på den kreative konferanse som er i slutten av november.
Jeg har tenkt litt på hva som gjør meg glad i det siste, her kommer en liten liste
- Å spise middag med gode venner og en god drøs
- Å sitte på en kafe med venner, evt alene noen ganger med noe arbeid
- Å ha noen høydepunkt jeg kan se frem mot.
- Bli kjent med nye mennesker!
- Gode oppmuntringer på melding/mail/telefonsamtale
- En bekreftelse på at jeg duger, det varmer mitt lille hjerte
- Å kunne være til for noen andre!! Det digger jeg, når jeg kan hjelpe noen!!
- Å overraske meg selv med å være impulsiv, lenge siden nå da...
- Å være på en flyplass, merkelig nok men sant!!
- Å bli invitert et sted og jeg kan!! det er utrolig artig synes jeg!
- Å ha se at jeg har kontroll på livet, vite hva som kommer til å skje...
- Å være sammen med mennesker som inspirerer meg på en eller annen måte.

jepp, dette er noen av de tingene som jeg vet gjør meg glad og takknemlig. Det er da jeg er kjempe glad for alle mine gode venner!! Så egentlig var dette innlegget til alle de som har stilt opp for meg i det siste!! DET har betydd mye!! tusen TAKK!!

snart kan jeg sikkert fortelle noe morsomt som har skjedd, det skjer sikkert snart....

1 comment:

Rebekka said...

Hei Patrick.
Var veldig koselig med middag på Onsdag. heretter skal vi bare tiltales som gourmet-kokkene!!

Jeg er veldig klar for mac-kveld. Så snart timeplanen tillater det. Får besøk i dag, til Tirsdag. Mulig vi må drøye til uken etter neste?? Men gleder meg allerede