Saturday, May 19, 2007

død eller levende??

Er bloggens tid forbi? Akkurat som stormen er over og solen skinner? En gang var bloggen et eget samtale emne, både på internett og i realiteten. Nå snakker alle om facebook, hvor bra det er og hvor mange man blir igjen kjent med fra gamle dager. Er dette det siste som vil skje? Vil det komme noe nytt? Man tenker vel egentlig ikke at det vil komme en nybølge nå på en stund, men det gjorde man tidligere også. Jeg boikotter faebook, det kommer noe nytt en gang..jeg vil ikke bare slenge meg på en ny bølge, for jeg velger å holde fast ved noen ting, noen rutiner. Det ligger en slags trygghet i det, det faste og kjente...

Så kjære bloggleser, både du som er på facebook og ikke, hva tenker du??

8 comments:

Andrejazz said...

Jeg tenker at blog og facebook faktisk utfyller hverandre ganske godt. Det er helt sant som du har hørt; man gjenopptar kontakten med mange venner fra langt tilbake på facebook. Kjempemorro.
Samtidig har blogen sin klare verdi i at man kan være mye mer personlig og skrive mye mer. Den er kanskje spesielt beregnet på mennesker som vil ha litt mer dybdekunnskap om deg og dine tanker. Facebook er og blir litt overfladisk.

Tor Gunnar said...

Takk og lov, Patrick!
- You're the man! -

Vi er i samme båt, og seiler under samme flagg, tydeligvis.
La oss glede oss sammen og le hånlig av alle som hiver seg på fjortis-facebook-bølgen! ü ha-ha-ha!!!

Andrejazz said...

yo pat!
hvis du gir meg emailen din kan jeg zappe over de bildene fra quellsmøtet i går.

patrick said...

tusen takk for lånet anderas!!!

tor gunner - ja...vi boikotter!!!!

Bjørn Stian said...

Jeg tenker "ja takk, begge deler". Facebook er der bare, bloggen er utfyllende. Jeg er en blogger og jeg er på facebook.

Facebook tar forresten helt av, sjekk:

http://www.vl.no/kristenliv/article2777025.ece

patrick said...

hørte om det toget ja...morsomt!!! hahaha...jeg lo høylytt!!

Birgit said...

amen broder!

har det i grunnen utrolig bra uten

Kristin said...

selvfølgelig boikotter vi!!
AMEN!