Wednesday, July 25, 2007

etter to dager

Da har jeg vært i Canada i to dager. Det er spennende og jeg møter stadig nye mennekser som jeg er i familie med. Jeg liker det faktisk veldig godt her. Min far er veldig laid back og er lett å kommunisere med. I motsetning til meg så er det veldig lite som er planlagt, her er det fra dag til dag. Det er faktisk veldig behagelig. Disse menneskene vet å nyte livet og er veldig inkluderende. Jeg har fått lov til å finne ut mye om min bakgrunn og min fars side og hvilken tradisjon jeg kommer fra.

I dag har jeg vært i sentrum av Toronto og vært i verdens høyest bygning. Vi spiste middag der, deilig!! Ellers fikk jeg shoppa litt også og er veldig fornøyd med de tingene jeg har funnet så langt.

Til lørdag skal jeg i bryllup og det er grunnen til at alle familie medlemmene er kommet til Toronto. Det gir meg en kjempe sjangse til å møte alle sammen!! Huset er fylt opp med mennesker nå og jeg har virklig blitt kjent med min biologiske bestemor. Hun bor i Las Vegas. Morsomt??
Jeg har også funnet ut at jeg har familie i hele USA og kan besøke dem når tid som helst!! Digg.

Skriver mer senere...

bilder kommer...jeg er glad!!

2 comments:

Anonymous said...

oioioi så SPENNANDE Patrick! Eg gleda meg til full oppdatering, bildeframvisning, kaffe og r... på verandaen med deg min nye nabo! YEY!

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

så DIGG! kult patrick-fortsett å kos dæ, glede mæ te å høyr meir nær æ kjæm heim