Monday, July 30, 2007

etter en uke

Tiden flyr når man opplever mye nytt. Det er litt merkelig, her sitter jeg i Canada sammen med min biologiske far og hans nye familie. Ja det har gått opp for meg, men hvilken normalitet (er det ett ord?) det er. Her lever jeg et veldig asiatisk liv, midt i Nord Amerika. morsomt. Spiser ris og kylling til frokost. Kan du tenke deg noe bedre?? Varm frokost!!

Jeg er jo litt turist, var nede til Niagra Falls. For å være helt ærlig så var det ikke så veldig spennende. Jeg har sett fossefallet, det var svært og men ikke gigantisk. Mulig jeg tenkte mer på at jeg holdt på å krepere av varme. Ja, ari-contition i bilen er i stykker og da blir det fryktelig varmt i bilen når man sitter i kø i en time. Jeg svettet så syyyyykt mye!!! Litt ekkelt. Så jeg tok mine bilder og ville komme meg innen dørs, inn til kulden. Det var deilig.

Ellers har jeg ikke spilt golf ennå, men det kan plutselig skje. Har gått litt crazy på shopping siden, mye digg priser her. Ellers er jeg veldig glad jeg har tatt denne turen, ville ikke vært foruten. Og jeg har klart meg meget bra helt alene.

mer oppdatering senere....

3 comments:

Anonymous said...

GOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gleder mitt hjerte å høre at du har det fint i alle spenningsheter....
Prøvde å sende deg en melding etter at du hadde dratt, ikke sikkert du fikk den, men.. You know. Ring meg når du er hjemme igjen!
klemelemelklem

slettet said...

Heia! Så kjekt å lese at du har d bra i canada!Syns d va ganske kipt at eg ikkje fikk treffe deg når eg va på øya, men me får ta d igjen neste år:D Kose deg masse masse! Glede meg t oppdatering.klems

patrick said...

hanne, jeg fikk meldingen, bare ikke fått svart deg...

åshild: kjedelig at vi ikke fikk hengt noe i sommer...neste sommer!!!