Tuesday, July 03, 2007

gamlis??

Har jeg blitt en gamlis?? Det har jeg spurt meg selv om i dag. Grunnen er at det er Quart festival i byen. Det er artig det. Men når jeg vandrer rundt i byen tenker jeg at det er veldig mange like og små i denne byen som plutselig kommer frem, med små mener jeg unge. Når jeg står på konserter så trekker jeg meg heller litt tilbake enn fremover på grunn av det høye lydnivået. Jeg vil verne om ørene mine, og ja, jeg har sånn rosa deilige propper i ørene. Jeg spør meg selv når jeg ser mennersker rave rundt veldig beruset og tenker er ikke du for gammal til det??

Jammen om jeg vet, er jeg blitt en gamils?? Mulig jeg har det. Mulig jeg har blitt mer ømfintelig ovenfor høyelyder, og rave rundt drita full. Det er ikke noe jeg trakter etter. Er jeg på konsert er det for å høre, se bandet spille live, ikke for å drikke, ikke for å bare sjekke damer, men opplevelsen i sin helhet. Så hvis det er gamils, da er jeg gamlis....

føler meg egentlig veldig ung ennå :)

4 comments:

Andrejazz said...

hehe..
tror ikke du er den eneste som har tenkt de tankene i disse dagene... :-)
Tror det går på modenhet jeg.
Er ikke no' motsetning mellom å være ung, men samtidig moden. Ser ikke ut til at alderen har så alt for mye å si... både unge og litt eldre viser klassisk umodenhet i disse dager. hehe

Linda Therese S. G. said...

Tror ikke det automatisk gjør deg til en Gæmlis Patrick! Det bare viser at du har andre interesser enn andre. Helt enkelt...

patrick said...

takk begge to...godt at jeg ikke er gamlis ennå :)

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

lenge leve gæmlis!!!