Thursday, August 16, 2007

endelig hjemme igjen

Det er gøy å reise, men du hvor godt det er å komme tilbake til sin egen seng!! Jeg har blitt veldig glad i sengen min som har fulgt meg en stund. Det er noe med det å reise som får en virkelig til å se hvor godt man har det hjemme...

I natt er den første dagen min på jobb etter ferien, det er deilig å være tilbake! Jeg liker å jobbe, jeg liker å være aktiv, jeg liker å se ting bli gjort!

Jeg driver å tenker på noen mål jeg skal sette meg for denne høsten.
- Jeg skal forhåpentligvis klare å fullføre dette semesteret på skolen med noen gode karaktere.
- Jeg må kjøpe meg noen nye sko, altså shoppetur til London.
- Jeg skal spare noen ekstra penger til tur.
- Jeg skal prøve å leve en mer sunn livstil, i matveien.
- Jeg skal ha tid til å bare henge!
- Jeg vil gjerne dra på en opra eller teater forestilling. Noen som er med??
- Jeg skal trene gjevnt gjennom hele høsten.
- Jeg må velge om jeg skal begynne med golf eller tennis, noen som er med??
- Jeg skal bli enda flinkere til å tenke før jeg snakker.
- Finne meg en hobby, forslag???
- Få skikkelig system på rommet mitt!
- Begynne å tenke like mye på andre som jeg gjør på meg selv...

Det er noen mål jeg tror jeg kan klare å oppnå....skal prøve å rappotere etterhvert som jeg får de unnagjort!!!

9 comments:

Lill Therese said...

Jeg vil på opera!!! :D Si ifra!

patrick said...

Det skal jeg...det er heller ikke så veldig dyrt. 100.- for studenter! Jeg tror det er en bra en nå i begynnelsen av september

Tor Gunnar said...

Har en viss forståelse for at du drar til London for å kjøpe sko, Patrick - believe it or not. Til og med jeg har problemer med å finne interessante sko i Kristiansand...

patrick said...

takk Tor Gunnar!! Godt å høre at du forstår!!

Catti said...

eg vil te london og shoppe sko og gå på topshop!!

Catti said...

og eg vil begynne på tennis!

Catti said...

og eg vil begynne på tennis!

Birgit said...

Ja.

absolutt- du burde velge tennis!

patrick said...

birgit er da min nye tennis partner. det er skikkelig artig og det anbefales catti.

skal si i fra når jeg finner en helg for å dra til london!!