Friday, August 03, 2007

ny oppdatering

Jeg har en fantastisk åpen biologisk familie. Alle som jeg har møtt har tatt i mot meg på en veldig god måte. Det er jo alltid spennende å møte nye mennesker. Det vil si at nå kjenner jeg virkelig folk over hele Nord-Amerika, familie jeg kan besøke. Tjoho!! Det som er en gjenganger i denne familien er golf, det har jeg ennå ikke helt til felles med dem, men det kan jo komme??
Det er merkelig å være med så mange mennesker som jeg er i biologisk familie med og som jeg likner på. Jeg har alltid skilt meg litt ut på grunn av utseende, og det har vært greit, fordi det alltid har vært slik. Derfor er det litt spennende, litt skummelt, og litt artig å være med så mange mennsker som jeg likner på, både i levemåte og væremåte. Snakkesalige, være oppe sent, henge sammen, store samlinger og le mye. Kan du tenke jeg har glidd rett inn eller hva??! sprøtt.

Så langt på denne turen har det gått mye i asiatisk mat, og noe kjent og noe helt nytt. Men jeg har klart meg bra så langt.

Nå har jeg kommet til den delen av turen hvor jeg er i Nebraska, USA, for å besøke verts familie og venner. Jeg digger denne familien. De er så åpne og hjertelig!! Små barn som løper rundt i huset og skriker, livlig.

I'll be back with more a bit later :)

2 comments:

Anonymous said...

Hei! Følger med på bloggen din. Godt å høre at du har det bra. Vi snakkes når du kommer hjem. =)

Anonymous said...

Interesting to know.