Friday, October 13, 2006

B-menneske

en gang så leste jeg at A-mennesker har en genfeil. Det er nemlig unormalt å våkne tidlig og legge seg tidlig. Når jeg leste det, tenkte jeg, HIPP HURRA!!!! Jeg er normal.

Det går bare mer og mer opp for meg at jeg må være et B-menneske. Jeg våkner stadig til live i 22-tiden når andre begynner å bli trøtte. Beklager hvis jeg drar ut energien av noen fordi jeg blir litt hyper på kvelden. Kroppen min er vel naturlig stilt inn på en annen tidsone, som bringer meg over på hva jeg egentlig skal si. Jeg vil, må, ut å reise snart. Jeg lader virkelig batterier når jeg er på reisefot. Derfor vil jeg lage en liste over de stedene vil jeg besøke innen 31.12.07
- London
- Paris
- Amsterdam
- Copenhagen, hvordan staves det egentlig??
Disse byene er aktuelle å besøke for en helg eller noe i den duren.
- LA i USA
- Lincoln i USA
Er byer jeg vet er rimelig sikre på at jeg kommer til.
Det er noen flere byer jeg vet jeg vil besøke, men er usikker på om det blir til neste år eller ikke, men uansett så skal det komme en oppdatering fra alle turer, inkl bilder.

Etter GLS(Golbal Leadership Submit) har jeg tenkt mye på hva som fyller meg med energi og hva som tømmer meg. Å reise er noe som fyller meg spesielt mye og ikke minst være på flyplasser!!! Derfor vil jeg prioritere så masse traveling(kom ikke på det norske ordet) og jeg trenger ikke å travel så mye alene, husk på at jeg er sosial også om noen vil være med....

7 comments:

Anonymous said...

JEG er med!! håhå!! MORO!! Vi har jo planer om en hlegetur til gøteborg snart. håper det blir noe av. Da er du vel med patrick!!??
Love ya

patrick said...

jeg er med på helgetur til gøteborg!! håper jeg kan!!!

we talks!!

love ya too!!

Tor Gunnar said...

Pass nå bare på at du ikke blir syk! ü

Anonymous said...

det fysiologiske i kroppen taler for A-mennesket..kroppens temperatur reguleres automatisk til lavere temperatur på kvleden, og opp igjen i 7-tiden.. sorry å måtte si det patrick! det ideelle er å sove fra 11-7 hver natt, det har kroppen mest utbytte av.. men hvem har vel tid og lyst til det..

- viV - said...

i natt når jeg skulle sove, var jeg skikkelig sulten.. en det gikk jo greit da.. men skjønner plutselig at det finnes et dilemma har ja..

Stine said...

åååå!
reiiiise!
e reiser på torsdag til paris!!
tipper du misunner mæ for det ja!

Anonymous said...

Copenhagen staves faktisk KØbenhavn og ikke KJøbenhavn..på nordisk asså. Absolutt å anbefale som reisemål!
;o)