Thursday, November 30, 2006

1 desember

Denne måneden har jeg tenkt å prøve å legge ut ett innlegg hver dag, tanker og ting som skjer i løpet av en måned. I dag er det den 1.desmeber!! Siden jeg har hatt en stopp for å spise julemat før desember måned feiret jeg i natt med pinnekjøtt! Det var utrolig digg!!


Jeg vet det ikke ser spesielt deilig ut, men jeg kom på at jeg kunne blogge dette når jeg var ferdig med å spise og skulle til å lese til eksamen...Og jeg har lært å sende bildene mine fra mobilen og over på mac. For en hærlig teknologisk verden vi lever i.

Uansett...velkommen til mitt desember liv og alt det spennende som skjer...
Hint, jeg skal til oslo 8-10 des om noen vil treffe meg der...
skal til london 16-19des om noen vil treffe eller bli med der...
skal feire julaften på Hotel Norge og mulig nyttårsaften samme sted om noen vil være med meg da...
jepp...spennende innlegg i vente... :)

mvh
patrick

2 comments:

Eirik Fjeld said...

Det blir jo en aldri så liten følelse av julekalender da:) om du klarer å gjennomføre da! Lurer på åssen du skal gjøre det i Oslo og London, hver dag... hehe! Men skal ikke dytte deg ned i søla! Du kan klare det :)
Vi drar hjem den 18. så blir desverre litt lita tid å komme ned til London...

Rebekka said...

Digger å henge med deg også...
Lille kinesikse markesdføreren kompisen min;0)