Saturday, December 02, 2006

2 desember

I dag vil jeg bryte en illusjon mange har, eller jeg tror mange har. Til vanlig i min planlegging er alt nøye tilrettelagt, men jeg har en veldig dårlig side. Det er ikke tull, jeg er et rotehode...Ikke på jobb og i ting jeg gjør, men det daglige, hjemmet. Og faktisk så trives jeg med litt rot. Mulig bare fordi det sier at ikke alt trenger å være helt perfekt..Eller hva sier du??

Men om jeg får besøk rydder jeg hektisk før....for da må det jo se litt perfekt ut... ??

Jeg tror jeg trenger noen hyller og sånt...

3 comments:

patrick said...

nei.det hadde du vel ikke trodd...og forklaringen din måtte jeg lese opptil flere ganger før jeg faktisk forstod den..vanskelig...

Arnt Helge said...

Hyller e oppskrytt! Det blir aldri nok av de ligavel. Gjørr som meg. Har du plass i skapene på kjøkken så e det bare å stappa inn. Sjøl har eg skarptrommå mi sammen med grytene.

renew orleans
Belarus

patrick said...

hyller er til for å ha bøkene fremme, slik at jeg kan se litt smart ut... ;)