Monday, February 12, 2007

hva skjer??

I mange dager har jeg tenkt, bare en dag til nå...Jeg prøver virkelig å slappe av, stresse ned, finne roen. Men det tar så uendelig lang tid!! Ok...mulig jeg skal roen litt lengre...

Men nå ligger jeg her, har en vond rygg, vonde knær og en forkjølelse og utrolig lei av å ligge på sofaen..Hva skjer? Jeg er en utadvent person som liker mennesker. Jeg er alene akkurat nå. Det er kjedelig! Jeg leke, ha det gøy, treffe mennesker, gjør masse sprø ting, men kan jeg det? NEI, jeg må ligge på sofaen og hvile ryggen, men det gjør også vondt, men ikke fult så vondt som å bevege seg. Og nei jeg vet ikke helt hva som er galt...hadde jeg bare vist det...

Nei da...jeg har også klart det store...forsove meg til legen for andre gang på 2 uker...Er det mulig?! Ja, tydeligvis. Jeg sover og sover og våkner bare ikke...Men neste gang...bare en dag til nå...da er jeg frisk...??

6 comments:

Kenneth said...

ikkje bra me den ryggen alså... tru nok enn bil hadde jort susen, så hadde su sluppe å gåt så møye...?
bra helg, konge innsats! du fekk deg nogen goe tøffestavangergutta, venna der...:-)

patrick said...

Bilen min døde nesten 1 og 1/2 måned siden...den hadde virkelig gjort susen...

stavanger gutta var morsome!! Digget de!

Line said...

Pass på deg selv da Patrick og ikke stress med å bli frisk. La kroppen få den tiden den trenger. Du er en sabla bra mann, så en sånn som deg vil vi ha lenge blant oss!
God bedring!

mashjia said...

Broder!
Ved egentlig ikke heelt hvem du er, men når jeg kom inn på sia di å så denne posten følte jeg på meg at dette var noe jeg skulle si:

Ta det med ro, og slapp av!
Og husk at DETTE ER DAGEN SOM HERREN HAR GJORT OG HERREN LAGER IKKE SØPPEL!!

Guds fred og veldignelse!!
maria.

patrick said...

Takk Maria!! God oppmuntring!!!!

Sigleiv said...

Viss du vil så kan eg ta på meg sykepleier klærne og ta på meg søsterrollen og komme å stelle deg?

Hilsen Søster Sigleiv