Friday, February 09, 2007

ting jeg vil gjøre i løpet av livet....

Å publisere sine drømmer og ønsker er blitt litt populært. Det får en til å holde seg selv litt mer ansvarlig, samtidig som man vet at andre faktisk kan komme til å spørre deg hvordan det har gått med de drømmer og ønsker man vil gjennomføre.
Så her kommer 7 ting jeg vil gjøre i løpet av livet mitt...

- Hoppe i fallskjerm
- Ta dykkerlappen og dykke i Egypt og på Filippinene.
- Dra på motemesse/show
- Ha vært i alle verdensdeler
- Skrive og få publisert en bok
- Oppleve teknologien i Japan
- Være på en symfonikonsert, sånt skikkelig stort orkerster!

Og her er 5 ting jeg vil gjøre i løpet av året

- Skrive ferdig en bok
- Hoppe i strikk
- Lese mer i bøker
(Den er litt vag, men heller lese en bok ennå se en film)
- Gå på vandretur i fjellet med overnatting
- Ha en skikkelig ferie....

ok..noen av disse var litt vage, men hva kan jeg forvente kl 0600 om morgenen...

4 comments:

Andrejazz said...

Jeg syns du også skal satse på å få oppleve en konsert med et symfoniorkester innen året er omme.
smal sak.
stor opplevelse.

patrick said...

jeg håper jo seff på å få gjort den i år...jeg tipper vel egentlig at jeg må reviderer og utvide denne listen litt mer...for jeg vet jeg vil gjøre mange ting i løpet av livet...

Anonymous said...

Hoppe strikk er fint. Det gjorde vi masse på barneskolen! Jeg kan lære deg emil, den er ganske avansert, men jeg tror du har potrensiale og viljestyrke til å klare det.

:)

Sigleiv said...

Bør ikke du ta en kopp kaffi med meg i løpet av året?