Sunday, February 25, 2007

hobby


I disse vinterdager har jeg tatt opp en hobby som har ligget stille lenge...veldig lenge...
Jeg har begynt å tegne igjen. Merker at jeg er ute av trening, men jeg begynner sånn sakte men sikkert. Målet er da å klare å male dette på et stort lerret...

Dette er da første kladdene mine....og når jeg tok bilde kunne jeg faktisk se mange feil jeg hadde gjort...men men...man lærer så lenge man lever, derfor kom ikke alt med på det ene bildet. (Det på høykant, fordi kladden var så innmari stygg...)






Hva mener du? Bør jeg fortsette eller finne meg en ny hobby??

7 comments:

- viV - said...

Fortsatt, helt definitivt! Et slikt talent må ikke gå til spille... har du fått ny layout i det siste?? Og by the way, jeg er ikke lagt til som link:-(

patrick said...

nå er du lagt til...sorry det tok litt tid... :)

- viV - said...

Det går bra:-)

Anonymous said...

wow!! flink er du!! stå på!
Kommer til kr sand til helgen!! klem

Rakel said...

Ja, syns absolutt du burde fortsette å tegne/male:) Ser du har talent! og så er det jo en fantastisk fin hobby da!! hehe.. Go Patrick!!!

Sigleiv said...

Trenger du modell noen gang patrick? Du kan tegne meg med cowboyhatt!

Stine said...

Fortsett! Du e ein tegner/maler, du. Koselig å se bloggen din. Klem