Monday, March 05, 2007

flytting

Hei dere...

Jeg trenger litt hjelp nå...Som nevnt blir leiligheten min lagt ut for salg om litt, ca 1 uke, tror jeg. I forkant av det kommer det en fotograf som skal ta noen flotte bilder av leiligheten. Hvis du har vært i leiligheten min har jeg en god del møbler, mange av disse skal bort. Det trenger jeg litt hjelp til.
Liste over det som skal flyttes
* Radiokabinett
* kommode
* Klesskap
* bøker

Jeg vet dette ikke hørtes så veldig mye ut, og det er det heller ikke, men lille meg kan jo ikke klare å bære alt dette alene. Og det er da jeg håper du vil hjelpe meg!!!
Fotografen kommer på torsdag og dette må være gjort før han kommer.

Si i fra om du kan!! Hadde vært supert!!!

8 comments:

Anonymous said...

Hva skjer?? Skal du flytte? Har du fått deg ny leilighet allerede? Nå er jeg ikke med i det heeeele tatt...

patrick said...

jeg skal ikke flytte ennå, men må flytte møblene for at bildene skal bli best mulig...skal selge...

men håper på å flytte snart...

Anonymous said...

Ach so, ich forstehen!

Rakel said...

Håper du finner noen snille sterke venner som kan hjelpe deg!! Blir desverre litt vanskelig for oss å komme... Lykke til med salg av leilighet! Spennende..

Rebekka said...

Patrick!
Min helt...
Har du kjøpt den leiligheten du så på??

Uansett-
Jeg blogge-tikker deg!
Gå til min blogg for mer info.
Du "har'n!"

Tor Gunnar said...

Patrick, du er herved blitt TIKKET, igjen!!! Samme opplegget som på Gunnars blogg - you know what it is!

-L&H- said...

Haha tikke tikk, du må skrive nye ting for hver gang du blir tikket. mohahahaha

Linda Therese S. G. said...

Jeg blogge-tikker deg også. Se min side for info.