Thursday, March 22, 2007

oppdatering

Her er en liten oppdatering i mitt liv. Jeg har alt for mye å gjøre så jeg treffer nesten ingen mennesker for tiden bare for å henge...det forandres snart håper jeg!!!
oppdatering:
- Jeg selger leiligheten min i morgen (fredag) antageligvis, om det ikke kommer inn noen høyere bud...(håper jo egentlig på det)
- Jeg skremmer meg selv med å ha lagt meg 0900 mandag kveld, og vært trøtt før 00.00 hver kveld denne uka. MERKELIG!!
- Gleder meg til å slappe av i påsken, sove og hvile!!!
- Skal på tur til Dublin i juni, gleder meg!!!
- Gleder meg til jeg kommer inn i en leilighet igjen og får orden på alle tingene mine!!
- Har et ønske om å ha tid til å henge med venner snart!!

snakkes....

4 comments:

Knut Håkon said...

Har du funnet deg en ny leilighet?

Dublin blir bra! Bra du er impulsiv og ikke trengte lang betenkningstid... =)

Anonymous said...

JEEEEEEEEEEE!!!! Dublin here we come!!!

patrick said...

Gleder meg til Dublin!!!

skal vi reise fra torp???

knut håkon: nei har ikke funnet meg leilighet ennå..vurderer å leie fra sommeren av...

Knut Håkon said...

Hehe. Ja vi reiser fra Torp ja. Bare ta kontakt med reiselederen hvis du ønsker mer informasjon om turen... =)