Friday, March 02, 2007

Nytt hjem

En ny prosess er i gang. I den siste tiden, mens jeg har ligget på sofaen for å hvile har det slått meg, jeg har lyst å bo med mennesker. Jeg har lyst til å bo sammen med noen, men det går ikke i dagens leilighet. Finn.no er stedet for alt av boliger. En boligjakt er i gang. Jeg søkte og søkte, og jeg fant. Ett rekkehus!!

Min tid i sentrum er snart forbi. Det er på tide å bevege meg igjen. Nå er jeg ferdig med møte med megler og skal inn i prosessen for å selge leilighet. I fjor var det mitt første boligkjøp, i år er det mitt første boligsalg. Det beste er at jeg virkelig har mulighet til å gjennomføre en drøm. En drøm om å skape ett hjem, ett hjem som er varmt, hyggelig og åpent.
Det er ett stort skritt for det er tross alt det dyreste jeg eier og det er snakk om mye penger, allikevel føler jeg at det er det riktige. Det er veldig spennende!! Og jeg håper og ber om at jeg skal få en god pris slik at jeg kan få flytte inn det jeg kan skape til ett godt hjem, ett godt kollektiv...

Jeg trenger noen å bo sammen med!! Trenger du eller kjenner du noen som trenger ett sted å bo??! (og som tør bo med meg??)

2 comments:

Anonymous said...

Grattis med hus! Spennende! Hvor er det?

patrick said...

jeg har faktisk ikke kjøpt ennå, men har funnet et veldig akutelt ett som har ligget ute lenge....det er på lund...så jeg håper det går i boks... :)