Friday, March 16, 2007

tanker på en nattevakt

Dette er virkelig tiden hvor folk er syke, forkjølelse, influense, omgangsyke osv. I dag var det min tur til å jobbe litt ekstra. Så nå sitter jeg på natten igjen, har sovet svært lite de siste døgnene og lurer på om jeg kommer til å være våken til kl 0700. Det begynner å bli noen dager siden jeg faktisk har sovet i sengen min, merkelig hvordan det skjer. Men jo, tanker på en nattevakt.

- Jeg er litt trøtt. Gleder meg til å bruke noen timer med sengen i morgen tidlig.
- Gleder meg til maten jeg snart skal innta.
- Er usikker på om jeg orker en natt til denne helga.
- Tenker at det er deilig at våren og sommeren er på vei.
- Drømmer om å ha en bil, sikler veldig mye på de nå for tiden. Jeg orker virkelig ikke å gå lengre. Hele 2007 uten bil kommer nok til å gå dunken.
- Drømmer om den perfekte leilighet/rekkehus og hvordan det skal se ut inni.
- Tenker på hva jeg vil egentlig jobbe med nå, og senere.
- Lurer på høsten vil bringe.
- Eksamen er rett rundt hjørnet og jeg sitter ikke å leser, men skriver blogg, hvorfor det??
- SPA høres utrolig deilig ut akkurat nå, men da hadde jeg nok sovnet...
- Har lyst på noe søtt og salt.
- Gleder meg til å ut å reise igjen og tenker at turen i sommer er så veldig langt fremme....
- Åssen blir det å reise til Canada og USA...
- Igjen tenker på sengen min og at jeg burde egentlig ha vært i den, eller på sofaen.
- Tenker på om jeg virkelig er bare laget for nattarbeid eller om jeg egentlig burde ha jobbet på dag-tid.
- Tenker på hvem jeg skal bo med fremover, og hvordan det blir, eller om jeg kommer til å finne noen å bo med (jeg tror egentlig det, men hvem blir de??)
- Tenker på alt det rotet hjemme, og at jeg bare har ett klesskap for tiden og at det er stress og uoversiktelig.
- Vurderer hvor mye jeg skal pynte leigliheten min for visningen.
- Lurer på om el-bil er en grei bil...
- Tenker litt på hva folk legger i det å tro på Gud og ikke kalle seg kristen.
- Hvem er Gud?
- Når tid skal jeg shoppe igjen, trenger jeg egentlig noe?
- At verdens mest irriterende lyd må være lyden av en støvsuger!!!
- Tenker på om noen i det hele tatt har orket å lese alle disse tankene mine...

ok. skal slutte nå...mange timer alene for meg til å tenke, vurdere, og tenke igjen.

Hva tenker du på i de sene nattetimer??

2 comments:

Sigleiv said...

Jeg tenker på min kommende kone Vigdis...!

patrick said...

selvføgelig gjør du det-...