Wednesday, January 25, 2006

Kjært barn har mange land


Hvilket land kommer jeg fra?

her er noen av svarene jeg har fått tidligere :)

  • Bolivia
  • Colombia
  • Mexico
  • India
  • Kina, sagt av lokalbefolkning på ei øy i Kina som trodde jeg var av somme lokal befolkning som de.
  • Japan
  • sør korea
  • Thailand
  • Nepal
  • Himmalayafjellene, sagt på bygde Norge, nærmere bestemt ÅL
  • Indonesia

OM mulig enda flere... Når man skal finne sin biologiske familie er det noen ganger lurt å finne ut hvor man kommer fra. Jeg har gjort mine undersøkelser og kommet frem til, Fillipinene :)

11 comments:

Anonymous said...

Patrick, kommer ikke du fra Pakistan? What? Har jeg levd på en løgn?

Jaja

Herlig blog! Flink er du.

patrick said...

jeg viste jeg hadde glemt et land!!

Anonymous said...

Hallo æ har jo bestandi vist at du kommer fra Tromsø

betha said...

næmenn :) pætrick! ska sei me finne mye "løye" her i bloggeverden! :)velkommen ska du ver! :)linke deg eg! :)

Stine said...

hei!
linker deg e å !

Merete said...

høh? e du ikkje sørlending seie du? What!!?

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

Hallo!
Pakistan.
Det veit du godt....
Det her har vi snakka om Patrick..

patrick said...

hva er det jeg glemmer?? jeg ble litt i tvil nå kristin, pakistan, mexico, bangladash, kongo?? jeg vet ikke jeg... andre forslag??

Nina said...

Sri Lanka kunne jeg kanskje gjettet... Skal se om jeg ikke kan få linket deg jeg også etterhvert. Bra å snakke med deg på celleledersamlingen i forrige uke forresten. Ha en god helg!

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

Du og Merete BRun e jo søskenbarn adoptert fra Pakistan!!

Anonymous said...

jeg trodde du var fra hviterussland jeg, du har alltid sett vedlig hviterussisk ut. jeg liker hviterussere, eller hvite russere, ja egentlig brune russere og, ja for du er vel a en brun hviterusser, nice!