Sunday, January 29, 2006

en tur til staden og tilbake

tid: Fredag
kurs: øst
folk i bilen: Helene, Knut Håkon og Patrick
Denne bilturen skulle bli like bra om ikke bedre enn dette bilde!! Helene og Knut Håkon er to utrolig bra mennesker!! Trust me!! Tusen takk for bil turen. Road trip med dj Helene!!
En stund borte fra Kristiansand får meg til å tenke litt. Hva driver jeg på med?? spør jeg meg selv. Så deilig å være borte...men er det like bra å komme hjem igjen??
Mulig det er bare meg, men denne vinteren er ikke så veldig inspirerende synes jeg. Allikevel digger jeg denne flotte sørlandsbyen vi har. mange bra mennesker på ett sted!!
Mulig jeg bare synes synd på meg selv, men jeg er litt lei denne vinteren nå og alt den bærer med seg. Snø, kulde, eu-kontroll, kulde, slaps, våte bukser og meir til...

tid: søndag
kurs: sør
folk i bilen: Helene, Unni og Patrick

Unni nettopp kommet fra det store utland, Frankriket. Enda en fantastisk bil tur..noe annet hadde vel ikke vært aktuelt med to så sinnsyk kule jenter!! Virkelig å anbefale en tur med disse!!
Vi rakk nesten Salem og unni kom seg hjem til sin kjære leilighet igjen!! Kristiansand samler mange bra mennesker på ett sted!!

5 comments:

Tor Gunnar said...

Javel buddy!

Se det! Da var du jammen meg blitt blogger du også - knall og konge!

Skal smelle deg opp under linkene mine.

Ha en fortreffelig dag!

Hilde said...

Elendig at du klager på været i Kristiansand....Jeg kan være med på at det er kjipt med vinter i lengden....men du bor fremdeles i byen i Norge med flest sol-dager i løpet av året...

Knut Håkon said...

Hei og hå!

Var en utrolig bra biltur ja! Skulle så gjerne vært med på tilbaketuren også. Heldigvis for deg og Helene at dere fikk med dere Unni. Hun var helt sikkert en verdig erstatter.

vi snakkes en vakker dag! (denne dagen ser lovende ut, så det kan jo hende vi snakkes allerede i kveld?)

Tarjei said...

Fabelaktig patrik, endelig nogen så ikkje skrive for langt te at man gidder å lese. Sånne så Erlend for eksempel da blir for møje.

Ha en god dag

Anonymous said...

Konge blog, laga av ein konge mann!
Sei i frå neste gong du vil transportere meg te Oslo.
Helsing Helene,
som ikkje har blog...
..men eg har mange andre kvalitetar:)

Gleda meg te neste road trip!