Tuesday, May 16, 2006

en annen tur

Jeg har ikke fått mine bilder fra Amsterdam ennå, så i mellom tiden kommer det et lite innlegg fra den godeste menighetsturen jeg var med på nå sist helg.

Som mange andre har påpekt så var det en veldig dum helg å legge en slik tur på, men jeg tar skylden for den, det var den eneste helgen jeg hadde fri som jeg kunne jobbe.

Uansett, turen. Dette var en tur for medarbeiderene i Quellsmøte! Målet var at man skulle bli bedre kjent med hverandre på tvers av tjenester og virkelig få forventinger til høsten. For da er det mye som skal skje i denne vakre sørlandsbyen! Vi har Harvest Cry, Global Leadersubmit og Q-prisen som store arrangement for eksempel. Inni her har vi våre vanlige Quellsmøter på søndagen. Så det er mye å ta tak i, men vi gleder oss.

Som en del av arrangør gruppen så er jeg meget fornøyd med denne turen. For noen fantastiske mennesker som virkelig brenner for at flere mennesker skal bli sett og bli frelst!! Jeg gleder meg til høsten allrede!
Alle vet jo at et bilde sier mer enn tusen ord, derfor så har jeg valgt ut noen få bilder av de 250 bildene vi tok denne helgen slik at dere kan se noen av de menneskene som var med!


Her fant vi faktisk noe snø som vi kastet på de som lekte. haha. veldig koselig?!









Her leder Merete oss i en liten lek, der vi alle er aper og jakter på ett eller annet...Merete hva kalles denne leken? Noen som vet??













Her er vår eminente pastor Roy Elling som spille fotball-volleyball. Veldig morsomt, jeg har til og med prøvd det, dog jeg er bedre i vanlig volleyball!








Slå på ringen hører jo også med på en slik tur, etter litt om og men kom de da igang de også. Ikke alle var like enige om sangen skulle synges eller ropes. Oslo vs sørlandet...

Hva mener du, synges eller ropes??

12 comments:

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

og det saa SAA kjekt ut! wish I was there...

Catti said...

SYNGES!

Knut Håkon said...

ROPES!

David said...

amsterdam er en vakker by.

Grete Winther Westrum Løvås said...

Den skal ropes! Visste ikke at den hadde melodi. "Ta den ring og la den vandre" skal synges, men den er vel hakket kjedeligere. Ikke noe action ;)

Anonymous said...

Selvfølgelig skal den synges, det er vel ikke noe å diskutere en gang...

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

ROPES!

patrick said...

kristin, du burde ha vært der!!

david, amsterdam er virkelig en fin by, håper jeg får til å få bildene mine snart :)

grete: ta den ring og la den vandre, på bildet leker vi slå på ring...vet ikke helt hvor ringen kom der nei...

så teksten lyder:
/slå på ringen, slå på ringen, slå på hvem du vil, slå på kjæresten din om du vil, om du vil/

Catti said...

slå på ringen, slå på ringen, slå på hvem du vil, slå på ringen , slå på ringe, slå på kjæresten din- så slår vi på ringen så slår vi på ringen.

Sånn e teksten eg e vant med. ikkje sånn rare slutt som din Patrick

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

slaa paa ring, slaa paa ring, slaa paa hvem du vil , slaa paa kjaeresten din om du vil, er du snill, den su slaar den slaar du saa hardt, saa hardt, saa hardt osv.. Veldig voldelig versjon, men saan e vi vant med !

Merete said...

leken hette "apekatter på tigerjakt!". Veldig festlig!
Men Patrick: du sa at ME lekte slå på ringen!? Hvis eg ikkje huske feil så satt du godt planta på terrassen og solte deg?!

patrick said...

ja merete, jeg sa DE. ME??? jeg bruker da ikke slike ord. jeg vet godt at jeg satt veldig fint plantet på verandaen og solte meg, jeg trenger litt sol jeg også ;)