Saturday, May 27, 2006

goodbye my lover

Du skulle tro jeg led av kjærlighetssorg med en slik tittel. Det gjør jeg altså ikke. Jeg har det som fisken i vannet. Stortrives!! Jeg er bare lei av en hel natt med James Blunt, spillende på høytalerene på hotelet!!

Men jeg skulle likt å ha en kjærest. Det skal være sagt, om jeg er klar for det nå er et annet spørsmål. Jeg har snakket litt med noen i det siste om hva jeg ser etter hos en jente.
Her kommer det en liste som nevner noen av de faktorene jeg tror, ikke prioritert rekkefølge, jeg legger vekt på.
  • Hun må være bevist på sin egen tro. Altså, hun må vite hva hun tror på og prøve å leve etter det. Ikke bare ei som henger med for hun alltid har gjort det eller alle andre gjør det. Jeg vil ha ei som virkelig brenner for Jesus og det kristne liv!!
  • Arisk rase. Som dere alle vet er jeg brun. Jeg ønsker ei som er av arisk rase, på grunn av at barna vil se kjempe skjønne ut. men i frykt for å virke veldig rasistisk er jeg åpen her ja..
  • Ei som har mål med livet og tør å satse på noe. Følge sine drømmer og jobbe mot sine drømmer og mål!
  • Hun må være under 1,70m. Veldig viktig. Skal ikke si at kjærlighet ikke gjør blind, men det er rett og slett mer praktisk slik.
  • På det sosiale må hun være utadvent og ha et stort hjerte for andre mennesker. Hun må like å være med masse mennesker fordi jeg liker det. Gjerne like store sammenkomster!
  • Ha et tjenende hjerte og ikke være oppslukt i den vestlige kulturen om å absolutt måtte ha mer og mer og mer hele tiden!!
  • Smilende og positiv er et must! Livlig er vel ordet.

Er jeg for kresen/ ikke for kresen?? Enig/uenig??

13 comments:

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

dritt. Hadd det itj vært for dæm ni cm...Høres ut som en bra liste. Du har moderert dæ og det gjør allting my enklar.

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

stakkars dæ som vart utsatt for ei heil natt med James Blunt. Han sku vært forbudt ved lov

Tarjei said...

eg ska finna ei te deg eg Patrick. Lett så bare det.

Catti said...

du din lille brune rasist!

Ka med at hu ska ver interessert i moter?? Kunne du hatt ei som absolutt IKKJE brydde seg om klær å koss hu såg ut??
Tror du har flere kriterier enn det!


Å syns ikkje du e for kresen. Kan aldri bli for kresen ;)

Catti said...

Ikkje mobb James blunt..

Goodbye mye lover, goodbye my friend, you've been the one, you have been the one for me!

patrick said...

Kristin: kan ikke du krympe??
tarjei: takk, jeg gleder meg!!
catti: kan alltids fikse på klærne, dette er de mest grunnleggende kravene... prøv å sitt å hør på james du i 7 timer i strekk, jeg er lei james for å si det sånn...

Unknown said...

Ja det er som Kristin sier bare her er det 8 cm for mye.....
Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. Må nok innrømme at du er den første ikke ariske som kommenterer bloggen, men så er ikke mine venna gode til å kommentere heller....
Så tusen takk til deg!!

Linda Therese S. G. said...

Det er viktig å ha noen krav/kriterier, men for å være helt ærlig tror jeg ikke du kommer til å huske alle kravene du trodde du hadde den dagen du finner den du vil dele resten av livet med!
Jeg skulle finne meg en neger (pga søte barn), han skulle være supermusikalsk etc. Det skjedde IKKE for å si det sånn, men du verden så lykkelig jeg er! Lykke til!

Erlend said...

Ikkje kravstort i det heile tatt sett i lys av at det e et stort og viktig valg hvis det bler seriøst (og det håpe en vel på i et forhold)

patrick said...

linda, jeg må da vel ha en mal å gå ut i fra...vite hvor jeg skal begynne å lete. og tydeligvis er det flest ariske rundt meg :)
erlend: enig
tarjei: venter fremdeles, hva er status på jakten??

Anonymous said...

sååå søtt! kan vel aldri bli for kresen, men plutselig så står hun der.. den jenta du har drømt om hele livet ditt! Lykke te ( nå ska eg lagra adr.di på hjemmesia mi så adle mine kjekke venninner kan se hva du er på lett etter) klemmen

patrick said...

tusen takk elisabeth!! setter veldig stor pris på det!!

slettet said...

hehe..morsomt å lese bloggen din patrick! Du har forandra litt på listå de siste årene;o)va litt flerre cm før, men då gikk jo du m buffalo..hehe..
hilsen kyllingen..remember?;o)
Vær på øya/k.sand i juli/aug? våre gøy å hengt m deg!!klems