Tuesday, May 02, 2006

nok en bursdagsfeiring!

Hipp hurra! Jeg har levd hvertfall 22 år på denne jorden, riktig nok ikke alle i Norge, men dog en feiring må til! Jeg må bare si tusen takk for alle meldinger og presanger som jeg har fått og masse morsome hilsner i min gode gjestebok!

I motsetning til forgående år var det riktig nok ikke like mange folk, men det var bra stemning og masse god humor! (Til de som bor i Kristiansand og føler at de ikke har blitt invitert beklager jeg fra bunnen av mitt hjerte. Men da vil jeg gjerne ha besøk i stedet for! Jeg har tydeligvis ikke nr til alle i denne byen nei..)

Men la meg si at jeg synes slike sammenkomster er skikkelige artige og jeg blir i topp humør når jeg kan gjøre i stand for mange mennesker slik at de kan spise og kose seg og bli kjent med nye!

tusen takk for oppmeksomheten!!!
og ja...bilder fra amsterdamtur kommer snart og en lite reisebrev...morsome historier...gled deg!! igjen vil jeg si gled deg!

5 comments:

Catti said...

... fekk ingen invitasjon eg..

patrick said...

beklager...jeg tok høyde for de personene som faktisk bor i krsand.
dere er herved invitert til neste års fest!

Anonymous said...

Gratulerer ja! Jeg og Johan vurderte å stikke innom, men det tror jeg vi glemte helt bort i vår travle hverdag... jeg legger ALL skyld på Johan (og håper han ikke leser denne kommentaren..)

Men gratulerer! får se om det blir no til neste år i stedet da ;)

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

Aa neeiiiiiii. Gikk ae glipp av det itgjen?!!! Og korns kan det ha sea at ae itj hart lagra bursdagen din paa mobilen min?
flaut.. Ae boeye mae i stoevet..Kan du tilgi mae...?Hurra for dae! Hadd daakk kanelbolla?
ae ska lag kanelbolla te dae som forsoningsgave naar ae kjaem heim. Saann svarte som vi hadd i bursdagen min..:)

patrick said...

gleder meg kristin..selvfølgelig hadde vi kanelboller!! og jeg hadde mammas daimiskake, mormors winerbrød og en masse godterier!! og brownis, for jeg må jo lage min nasjonalrett ;)

Ole André, jeg ville også lagt skylden på Johan..hehe..

men dog, dere er alle tilgitt..satser på et vanlig besøk da??