Thursday, December 28, 2006

gledelig romjul

Joda, plutselig gikk hele prosjeket med å skrive hver dag litt vest, men men...

Jeg er så glad for at jeg fikk tatt en tur til London. Jeg digger den byen bare mer og mer. Mye morsome mennesker å bli kjent med. På søndagen skulle vi egentlig i Hillsong chruch, men gjett om det var fult der eller. Det var kø for å komme inn rundt halve kvatalet!!! Tenk det! Så mange som vil inn. Trist men sant var det mange som måtte snu i døren, som oss. Det gjorde at vi fikk se enda mer av London. Artig det!

Julen har jeg brukt til å sove en god del. Vært våken til langt på natt, noen ganger helt til neste morgen (som skyldes jobb) og har sovet ut litt. Det har vært deilig det. Tror allikevel jeg begynner å blir klar til å ta fatt på noe igjen. Dagene blir litt kjedelige av å ikke gjøre noe. Jeg tok opp en hobby igjen, tegne. Tegne forslag på kjøkken løsninger, stoler jeg vil ha i mitt hjem, og ellers ting og tang som jeg ønsker jeg kunne lage til å ha i leiligheten...

Her er et bilde (ikke tatt av meg) som viser litt av julepynten i Londons gater...

4 comments:

- viV - said...

Kjenner veldig på følelsen av at jeg gleder meg til å komme ned til Kr.sand og komme igang igjen.. Godt og være hjemme og slappe av altså, men ikke i all evighet, for rastløs til det... Kommer på tirsdag, gleder meg..

patrick said...

jeg gleder meg også til du kommer tilbake!! Har en flim av din, men det var vel ikke noen overaskelse..he he he...

- viV - said...

hehehe, ikke noen overraskelse at du har en av filmene mine.. Kommer på tirsdag og skal jobbe hver dag den uke, men finner gjerne på noe hvis du har tid??

patrick said...

jeg jobber også hver dag, men er alltid klar for noe!! :)