Wednesday, December 06, 2006

mitt svar

Nå tennes tusen julelys...
Det er likesom ikke noe julestemning i meg. Været spiller noe inn, jeg er fremdeles på høsten, og noen ganger tilbake til våren. ....Regn, sol og regn og latter...
Eksamen betyr som regel jul, men det er så mangt. Det som for meg er jul er når man kan ta seg tid til å treffe mennesker man ellers ikke har tid til å treffe. Gi noe til dem, tid, gaver eller bare noen gode ord. Jeg vet ikke jeg...Jul er da egentlig Jesus bursdag, At det er han vi egentlig skal fokusere på drukner i alt mylderet av andre kanaler som vil ha vår oppmerksomhet.

Jesus er en skikkelig gentelmann, han trenger seg aldri på hvis man ikke vil. Det merker jeg er litt lei av. Jeg vil at han skal trenge seg på. jeg vil at han skal rope etter meg, jeg vil han skal dra meg nær til han og tvinge meg til å ta i mot. Hvorfor skal det være så vanskelig å ta i mot?? holde hendene ute og ta i mot....
jeg prøver, men jeg er så svak...

No comments: