Saturday, December 30, 2006

Godt nyttår!


Da kan det sies at 2006 er over med alle sine hendelser. Det har vært et innholdsrikt år, og jeg kan allerede si at jeg gleder meg til det neste året. Noen spesielle nyttårsforsett kan jeg ikke skryte på meg, men jeg det er noen ting jeg vil gjøre allikevel. JEg vil reise, reise masse!! Oppleve nye kulturer, treffe nye mennesker, få flere venner, gjøre noe av betydning, bli ferdig med bokprosjektet mitt, holder hodet over vann, møte motganger med en positiv holdning og .....

Når jeg ser tilbake på dette året har det vært en vendepunkt på mange måter. Har for eksempel funnet ut av at jeg passer bedre i markedsføring enn å grave meg dypt inn i teologiske spørsmål. enig??

Joda, 2007 kan bli et bra år, jeg føler litt på det ja...

Takk for dette året og jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med deg jeg allerede kjenner!! OG godt nyttår, håper det blir et rikt og velsignet år for deg!

4 comments:

- viV - said...

Et godt nytt år til deg også Patrick.. Gleder meg til det neste jeg også, til et 2007 med masse nye muligheter og utfordringer...

Anonymous said...

GODT NYTTÅR!!! Du er bra, hipp hurra.

Vi tar kaka! said...

Godt nytt år til deg kjære Patrick! Klemmer fra Martine, Heidi, Kristin, Tonje og Tone:)

Vi tar kaka! said...

ja, vi har fått blogg:)