Sunday, December 17, 2006

london uten bilder så langt

Hei hei...
Da var vi innlosjert på KFUK hjemmet. Vi kom egentlig helt frem uten problemer, men vi (jeg) husket ikke husnr til KFUK og det var jo heller litt problematisk. Så vi begynte å spørre etter KFUK hjemmet, uten å helt vite at de har et helt annet på engelsk... ha ha ha.....morsomt.

Lørdag
Etter å endelig finne frem til bygget så var det grøt til middag på huset. Og deretter fartet vi ned til sentrum for å gå litt Oxford street. Koselig det, vi fant noen kule jakker og butikker der. Men det ble ikke så mye innkjøp...

søndag.
Shopping!! Vi var på et marked hvor Siv Iren fant en god del ting, og jeg fant sko som jeg er kjempe fornøyd med!!
Etter middagen på huset hang vi med noen av de fast boeende på huset. De er kule!!

Forhåpentligvis mer senere...jeg må lade macen...har ikke ladet den siden jeg var i Norge...

og ja Nicco, jeg tar godt vare på Siv Iren...Hun vasker seg med David Beckhem shampo.. :)

1 comment:

David said...

GOD JUL!