Monday, February 06, 2006

Innflyttning

Det er mye frustrasjon ute å går om dagen. Hvis vi her i Tordenskjoldsgate er litt navlebeskuende så kan vi bli litt hissige. Nå har jeg bodd på hotell de siste dagene og det har vært kjedelig. Mulig jeg ikke helt har skjønt hotell livet, men jeg kjedet meg. Frokosten må da vel være god tenkte jeg i mitt stille sinn, men da tok jeg feil. Min frokost hjemme er mye bedre. Er jeg for hjemmekjær? Men, mandag morgen skulle leiligheten være ferdig. Endelig kan jeg flytte hjem igjen, sa jeg til meg selv. Jeg møter han som har ansvaret og vi tar en tur opp. Til min store forskrekkelse så knirker gulvet ennå, taket er verre enn da de begynte, listeverket er omtrent like dårlig, og malingen er så som så.

Jeg skal ikke påberope meg at jeg er lik Monica i Friends, men det var ikke helt rent i leiligheten som de skulle vaske. Så det har jeg gjort, vasket og ryddet. Selv om jeg er kjempe sliten, lite søvn og uten mat så er det utrolig deilig å se ting i system igjen!!

Da skulle jeg være klar for besøk igjen, VELKOMMEN til min ringe bolig.

For dere som skulle undre på om jeg er glad i leiligheten min eller ikke, så skal du vite at jeg er egentlig kjempe fornøyd. Dette er helt fantastisk å bo slik jeg gjør. All ære til Han der oppe som har hjulpet meg med denne ja.

Men i den nærmeste tiden skal jeg ikke pusse opp noe mer og bo i leiligheten!! så igjen, VELKOMMEN

2 comments:

Tarjei said...

Sko gjerna komt på besøk. Litt langt å dra kanskje.

Hotell livet e jo konge patrick. Aldri undervurder det. Eg hadde fint foretrokke å bodd på hotell et par år.

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

skal det aldri ende?