Sunday, February 26, 2006

Mine Damer og Herre, voksne og barn, eldre som ung, jenter og gutter, det er en glede for meg å introdusere (trommevirvel)

Tordenskjoldsgate 55

Det er sant, jeg har endelig flyttet hjem til leiligheten etter noen fantastiske dager på Hotel Norge. Det har vært deilig det!!! Men dog, underfult å komme hjem. Så nå er leiligheten klar for besøk!!




En annen historie

Det hele begynte for to netter siden med en merkelig drøm. Jeg drømte at jeg mistet tannen min. Jeg kunne ta den ut slik at den så ut som dette her. Mange mener på at når man drømmer at man mister tennene sine er det fordi man mister kontrollen over noe eller over livet. Jeg må innrømme at jeg føler jeg har en viss kontroll så jeg funderte litt over det.

Det var først i dag jeg skjønte drømmen. Jeg våknet rimelig sent fordi jeg bestemte meg for å droppe gudstjeneste. Ganske god og uthvilt våkner jeg. Jeg plasserer føttene på et litt kaldere gulv, slenger dyna ned i enda av senga med de to andre pleddene mine. Jeg reiser meg. Strekker litt på armene og lar tungen rullere rundt i munnen min, hvorfor vet jeg ikke..
Det er da jeg oppdager til min store forskrekkelse, jeg har noe i munnen, lite, men det er noe der. Jeg fikler det frem med tungen og der er det, en liten hvit bit. Noe av tannen min. Jeg lar tungen min rullere i munnen en gang til og der finner jeg jammen meg enda en bit. To biter av tannen min er borte, hva skjer??

5 comments:

Erlend said...

GRATTIS!!

patrick said...

takk erlend!!
når tid kommer du på besøk??

Mamma Karlsen said...

du er jo morsom og du;)

Øyvind said...

skummel historia...

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

you're falling apart!!!!
Men likevel grattis med din foerste melketann-felling!!!