Tuesday, February 28, 2006

for en dag...


Jeg tror jeg kan skrive under på alle tre. Jeg tok fri skole enda en dag, jeg orket ikke å stå opp for å lage mat og deretter dra på skolen. Det var bare så utrolig uinspirerende. Jeg slo av vekkeklokken og bestemte meg for å sove til jeg våknet. Siden jeg har en barneskole rett utenfor skulle man tro at jeg skulle bli våknet av den, men nei. De skriker og herjer utenfor og skole klokken ringer hver time, men de får ikke jeg med meg...

Jeg lurer på hva som skjer. hvorfor kan jeg ikke våkne og stå opp?? Jeg sover jo mer en 10 timer om natten og halv sover gjennom resten av dagen. Det er jo nesten på grensen til å være skummelt. Hvor gikk all energien min.Jeg vil dit den er!!

Jeg skulle ønske jeg kunne skryte på meg at jeg så så søt ut når jeg sov, men det gjør jeg nok ikke..

Noen forslag til hvordan hente engeri og mot til å stå opp??
(og noen gode tannleger, jeg må vist dit også..se innlegg lengre nede)
eller forslag til hvordan jeg kan se søtere ut når jeg sover...tipper jeg ser ut som en dass...

9 comments:

Catti said...

EG OG VIL HA LITT ENERGI!
har vært tappa i to måneder nå..
tiltakslysten min e heilt på bunn. så hvis du har någen gode tips, så mottas di med stor takk!

Stine said...

kanskje du er utbrent?????
Det skjer vettu lille pat!
d er sykt mye sykdom som regjerer rundt omkring. mange med kyssesyka feks! da blir man trøtt å sånn har e hørt. pass på dæ sjøl, du!
gla i dæ!
ps. slutt å spre rykter..hehe!

patrick said...

jeg rykter??hva?? jeg bare stiller spørsmål jeg...
men tviler på at jeg er utbrent, eller har kyssesyka...

noen ideer til energi??det vil jeg ha...

Nina said...

Solveig Knobel på Nordmo's tannlegesenter på Lund er fantastisk bra, og de har 10% studentrabatt! Bare et lite tips! Ha en bra kveld!

patrick said...

tusen takk nina...dit skal jeg prøve... :)

Catti said...

Takk for god støtte i ei vanskelig tid me krangling med Erlend. Godt å ha en venn i nøden!

Hilde said...

energi?
sove 8 timer om natta..(eller vite hvor mye søvn din kropp trenger)...regne ut før du legger deg når du skal sette vekkerklokka på....jeg fant ut at jeg blir sløv om jeg sover for mye!

ta deg en tur på fjellet, gjør noe fysisk så du blir sliten, det gir energi i lengden=)

Og å komme seg opp om morgenen: her i leiligheten måtte vi begynne å pushe hverandre for å komme oss opp...Veddemål ble løsningen! Med offentlig taps-liste på badet, og avstraffelse i form av å måtte kjøpe do-papir =) Funker fett!

Velkommentildagensgodetips,
helsingHilde :)

Hilde said...

og jeg er imot forsøk på å se bra ut når man sover....sover man, så sover man! Herlighet! Ja til behagelig nattøy og sleving! (ehh, kanskje ikke den siste)

patrick said...

takk for gode tips, hilde!!!