Friday, April 07, 2006

oups 2

Eksamens tid!!!
æsj!! jeg er dum! Eksamen på ansgar er to-delt. Den har en hoveddel som utgjør 2/3 deler av karakteren og så er det velg 3 av 4 spørsmål som utgjør 1/3 av karakteren. MEN det viktige er at man er virkelig nødt for å svare på alle spørsmålene for å i det hele tatt kunne stå.

I min glede over å ha skrivd 4,5 sider på hoveddelen og synes den var helt grei så leverte jeg. Hva glemte jeg? jo de tre små spørsmålene. dette kom jeg på under minuttet etter jeg leverte, men beklageligvis for meg hadde jeg forlatt lokalet og hadde ikke mulighet for å dra inn å skrive ja, nei, ja som svar på de spørsmålene. Altså jeg er garantert stryk!! Jeg hater dette systemet!! og det hadde gått greit om jeg kunne ta denne eksamen til sommeren, conte sånn som vanlig. men nei da. jeg må vente helt til jul for å få lov til å ta den opp igjen!! Jeg hater dette systemet!!! virkelig!!!!

så nå, skal jeg slutte på skolen og drite i bachelor graden eller skal jeg faktisk prøve å bli ferdig innen jul og begynne samtidig på nytt studie til høsten. altså gå dobbelt opp... kan noen gi meg litt innspill her??

9 comments:

Anonymous said...

Du och jag Patty!

Roar Eikli said...

Den er lei... Mitt forslag er dobbelt til høsten! kjipt mens det står på, men deilig når det er over!

patrick said...

endlig har min frustrasjon over min fantastiske tabbe lagt seg. men må si at dette var virkelig toppen av kaka. neimen om jeg vet om jeg orker å gå på den skolen..to uker til så må jeg bestemme meg...

Tarjei said...

AUCH, eg føle me deg. DET VAR DRIIIIIIIIIIIIIT. Eg og hate det systemet der nå. Det va jo rett å slett håpløst. Me kan hb på at Gud svare på de spørsmålå...

Catti said...

SKITT DÅ!!
det var rett og slett drid..

Nina said...

Denne var ergerlig. Skulle ønske jeg hadde noen gode råd til deg Patrick! Håper du finner ut av det. Men ikke la all tankevirksomheten robbe deg for en god påske!! Ha den beste påsken!

Anonymous said...

Du finner nok ut av det vet du!
hei forresten, mitt første besøk her!

Stine said...

kjekt å se dæ i går!
e reiser inn t hytta nå kl ett for å spise middag hos tante og onkel. kanskje vi snakkes i kveld likevel!

Erlend said...

kjiiiiiiiipt! kondolanser..