Monday, April 03, 2006

oups...

Søndag morgen (eller sånn i 14-tiden) så våkner jeg opp glad og uviten hva som har skjedd i løpet av natten. Ettersom jeg hadde vært på nattevakter hele helgen var jeg rimelig nok litt sliten i beina, men det er jo normalt tenkte jeg for meg selv. Skal jo ikke klage av den grunn.

Så jeg våkner, litt sløv fremdeles, setter jeg føttene mine på gulvet. Jeg reiser meg og til min store forskrekkelse har den ene storetåa vokst i løpet av natten. I min fortvilelse av å ha en større tå enn den andre prøver jeg å bevege på den, men det gjør jo bare vondt.
Igjen når jeg våkner mandag morgen er den bare blitt større. Hva skjer tenkte jeg!! Jeg hadde bare innmari vondt i foten. Det resulterte i en gange som liknet en bavian fikk jeg høre. Håper du fikk noen morsom bilder i hodet ditt nå...

men en gledes nyhet da. Jeg tror og håper og ber om at den skal komme ned i normal størrelse igjen til i morgen. I de allerede små skoene mine er det jo ikke plass til at jeg skal vokse noe særlig. Kan jeg ha kommet i en vokse periode?? Er det hva man kaller puberteten? Eller er kroppen min bare merkelig igjen??

9 comments:

Catti said...

velkommen til pubertetsalderen!
Embrace it!

Bjørn Stian said...

Ja, du gikk litt som en bavian i salem på søndag... Jeg tipper du har dansa i søvne.

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

hoeres ut som en god gammeldags betennelse eller no. Har itj peiling. Men betente ting har en tendens te aa voks..:)

Tor Gunnar said...

Hva skyldes hevelsen sånn cirka? - ytre slag eller indre betennelse?

Bare for å ha sagt det: det er kanskje ikke lurest å gå med for små sko når du har en hevelse i tåa...

Kos deg!

patrick said...

jeg vet ikke helt...det kan ikke ha vært slag, heller ikke betennelse. for nå er hvelsen gått ned igjen...fremdeles litt ømt, men jeg kan da gå normalt... :)

Tor Gunnar: er det mulig å ha en salig blanding av begge?

Tor Gunnar said...

Hvor i tåa sitter/satt smertene? Beskriv.

patrick said...

du vet der storetåa slutter. under foten?? i det beinet som ligger der.

Hilde said...

Neeeeiiiiii kvise på tåa =)Gigakvise, en innvendig vond en! (barnslig ? hæh, skjønner ikke)

patrick said...

ja jeg har klipt neglene!!!