Wednesday, April 26, 2006

årene blir lagt tilbake

jaja..da var det unnagjort. enda et år å hukke av. Da har jeg blitt 22 år. Hva jeg føler? litt trett og stresset akkurat nå.
Jeg reiser til

i morgen tidlig. Noe jeg gleder meg fryktelig mye til. Der skal jeg møte en av mine beste venner fra USA og high school! Som en bursdags presang til meg selv har jeg valgt å bo på et hotel og ikke vandrehjem. Noe jeg er egentlig veldig glad for. (Hele denne turen er en gave til meg selv!!)

Her skal vi avgårde for å se på tulipaner. Jeg skal prøve å ta noen egne bilder når jeg er der. Men det er veldig mange tulipaner i dette landet ja. Dette skal jo bli spennende!!

Nå har klokken passert halv 2 og jeg skal opp halv 5. spennende prosjekt.

fin bursdags presang eller hva?? hva er din beste??

p.s. kommer hjem på søndag..

10 comments:

Catti said...

min beste var en kake eg fikk av en kamerat på bibelskolen.
ellers va den beste bursdagen min i år, sammen med 50 KRIK lokallagsledere. det va fantastisk!!!

Catti said...

GOD TUR. VEL UNNT!!

Bjørn Stian said...

God tur og gratulerer med dagen!

Stine said...

God tur, Patrick!
den beste gaven e har fått.................................................
e har fått så mange bra gaver altså! blant anna overraskelsesselskap på Borgen nedi Drottningvika. NICE!!!

Anonymous said...

Hei Patrick! Lenge sia du! Herlig i Amsterdam? Det er nesten for mange blomster der:) Håper du koså dæ masse. Håpå mi ses snart!! Klemmå fra Stine (ja, ansgar året før stine som skreiv før me her..)

patrick said...

jeg har virkelig kost med i amsterdam!! naa sitter jeg paa flyplassen og venter til flyet mitt kommer...

kommer innlegg...

Stine said...

velkommen hjem!

-L&H- said...

Gratulere me overstått bursdag...Håpe du hadde en fin dag..Klems fra Tromsø..
We luv ya

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

to cd'a ae fikk i gave i min 22-aarsbursdag
En samlecd med masse sanga av Inger Johanne og et radioshow med Knutis og Eirik. Hoeydare!

Anonymous said...

Takk for interessant informasjon