Wednesday, March 01, 2006

mett er en god følelse

Etter noen timer med dataen og bok skriving så begynte magen å romle. (For de som undret seg over innholdet her, se lengre nede i dette innlegget) Joda. jeg finner frem restene fra middagen Merete og jeg hadde. Det var nan-brød, kylling risotto og salat. veldig mektig og veldig godt spør du meg!! Jeg varmer restene i god tro på at jeg kan klare resten. Det er da egenlig ikke mer enn en liten tuppervare boks. og et halvt nan-brød.

Kunne ønske jeg kunne trykke på no og begynne på nytt med den maten ja..det ble altfor mye for den lille magen min ja!! Men godt var det, det skal sies. Det er godt å være mett. Jeg er glad jeg er stappet skikkelig mett nå, og jeg nyter den følelsen av å være fornøyd. enige??

*Om innholdet i setningen lengre oppe ja...
Jeg har faktisk begynt å prøve å skrive en bok..det er et av mine spennende prosjekter denne siste tiden. og den fremtidige tiden vil vise hvor langt jeg kommer. følg med.. :)

3 comments:

Catti said...

Spennende med boka di!!
Lure på ke temaet er!

Roar Eikli said...

gratulerer med navnedag i dag, Patrick!!

patrick said...

tusen takk roar!! du er den eneste som har husket det!! setter pris på det!! hva var linken din??