Monday, March 20, 2006


Jeg har en veldig god venn, hans navn er Morten Engan. Han er en meget bra mann!!



Kort fakta om Morten
Født: 01.12.1981
Sivilstand: Gift, med Lena. (sorry jenter han har ring på fingeren)
Kjører bil, Pugeot 306.
Leser for tiden en bokserie på 13 bøker (Wheel of time)
Kristen
Elsker slengbukser
Bruker briller


Jeg vil brette litt fra denne helgen med Morten!

Torsdag, Morten ankommer Kristiansand med et fly som man skulle tro skulle dette ned når det kommer til Kjevik. Makan til vingling i fly har jeg ikke sett på lenge. De kom med en høyde hvor man skulle tro de skulle hogge trær med vingene. Etter jeg har fått hentet Morten på flyplassen bærer turen ut på sørlandssenteret hvor jeg anskaffer meg en jobb. Vi drar inn til byen og leiligheten min. Nå er det tid for slækking. Torsdag kveld er vi på Harvys og ser på fotball kamp sammen med Johan, som forøvrig også er en bra mann! Det blir en sen natt med noe god natt mat..

Fredag sover vi rimelig lenge og slækker som vanlig. Vi drar opp på Lund bowling for å spille snooker noe både Johan, Morten og jeg ikke var helt topp i denne kvelden. Formen var ikke helt tilstede så det blir med en runde. Og forresten det er mange artige folk på bowlingen! Vi ender nok en gang på Harvys. Det er duket for konsert med Hugo og hans band. Bra musikk og godt humør!! Vi rusler hjem i halv 3 tiden og kjenner på at vi er mer sultne enn det pizza stykket på 7/11. Vi lager igjen natt mat, som forøvrig er det beste måltidet gjennom et helt døgn. Vi filosoferer over livet og daffer frem til vi legger oss ut på de sene timer. Hærlig!!

Nok en dag hvor vi sover lenge. Det er så deilig å sove!! Klokken blir litt mange...men det gjør ikke noe.. :)Det er lørdag og jeg har laget pizza. Vi inntar den før vi drar opp til Eivind for å se på noen episoder av The office. Anbefales i doser. Etter å ha vært flaue over The office drar vi på konsert på Østsida. Vi kommer litt i det seneste laget, men rekker noen låter av den fabelaktige David Jones Locker!! (er det bandets navn??)Etter konserten rusler vi tilbake til Eivind hvor vi nok en gang ser noen episoder av The office. Blir fremdeles rimelig flau og lettere irritert over serien. Vi ruler hjem og daffer noen timer til og lager mat! klokken blir mange, nesten tidlig...søndag, i god søndags rituale sover man lenge, noe vi også gjør denne dagen. Vi er daffe og slapper av... :)

oppsumering av helgen i korte trekk.Daffing og slækking!! Morten kan det med å få meg til å slappe av og koble av!! Det er noe med Morten som er ubeskrivelig avslappende. En slik helg er bare å anbefale på det sterkeste!!
(sorry for at jeg nesten ikke har bilder her, noe har klikka!! grrr...)

6 comments:

Nina said...

Karakterene på tverrkulturell kommunikasjon kom på fredag som var - johoo:):) Håper du og har god grunn til å smile over den! ha en bra dag! Nina

patrick said...

det var ikke mye grunn til å smile nei...

Nina said...

Kjipt... Håper ikke det gikk altfor galt. *krysser fingrene*! Skal du ha neste eksamen 07 april du og? Ha en god uke videre!

patrick said...

jeg satser på den eksamenen også...men vi håper det går bedre på den ja... :)

Catti said...

har veldig godt inntrykk av morten ja!

Stine said...

Davy Jones Locker er riktig navn.
høres ut som en herlig helg altså!
hvis alle helger var som den, burde alle være happy!
sjekk ut alle innleggene mine idag...wiiilt!