Tuesday, March 07, 2006

På tur med det kreative teamet!!

Tur til Göteborg med det kreative teamet i Salem. Vi innlosjerte oss på et vandrehjem, et jente rom og et gutterom. Vårt hjem for helgen. Noen fant seg fortere til rette enn andre og refererte til vandrehjemmet som hjem før vi var kommet på trikken. hmm...





Joda, først må jeg intodusere dere for vår kjære sjåfør som fikk oss frem og tilbake i god behold. Ronny er morsom og har en masse kunnskap!!!



På denne turen var jeg sammen med noen helt fantastiske mennesker som jeg har blitt enda bedre kjent med og glad i. (Ja, jeg veit det høres veldig klisje ut, men jeg er blitt veldig takknemlig for dem!!) Derfor kommer det en presentasjon av dem!!

Først er det Georg Kristoffer Fjalsett! For tiden dramaleder i Salem. Han er en som har mange tanker og mye bra i seg. Joda han er en melankoliker! Når han er glad kan han spre mye glede rundt seg. I sin frustrasjon over at alle ikke ler av vistene hans prøver han å komme seg ut av det med å smile ett søtt smil!

Kristoffer er en bra mann som man kan stole på!!



Jeg tar dramagruppen for meg først, så da kommer Anne Kjersti Dahl. Hun har et veldig søtt smil hun drar frem når som helst. Hun har nemlig øvd seg i speilet hjemme, som alle andre?? Dette søte ansiktet kan spille deg et puss, hun er eldre enn det du tror ved første øyekast. Anne Kjersti har en hobby som ikke alle andre har, hun rir på hester, sprangridning. Når du er med Anne Kjersti kan du ikke noe annet enn å le, hun er humørspreder til de store grader. og hun har nemlig lovet meg en ridetur, vel og merke når snøen er borte :)

Joachim Pedersen er genial med sine kommentarer han kan slenge inn. I motsetning til Anne Kjersti, og alle andre?? har han ikke øvd så mye forran speilet for å smile. Men i løpet av turen har han gjort store fremskritt. Joachim er en morro mann. Han tuller og tøyser til han sovner for kvelden. Jeg har ledd så jeg har fått vondt i magen. Joachim er ikke så veldig besluttsom, han liker å vurdere sine valg. Dette kan by på noe ventetid når man er på restaurant med han. Den heldige kvinnen som kaprer Joachim kan se frem til mye morro og mange gode samtaler tror jeg!!

Tormod Briså er kjekkasen. Han har en herlig latter og han ler mye!! God engenskap. Tormod er trofast, han stiller opp og er aktiv. På toppen av det lytter han! Tormod er veldig høy og kan se mer enn det jeg kan. Rett og slett en veldig herlig mann og kan anbefales å bli kjent med!!! Han kan danse kings Kids danser som en ballerina på nøtteknekkeren!!

Solveig Cecilie Berg er Tara uten Sara. Eller var det motsatt?? Solveig er rakemotsetningen til Tormod. Hun er liten og nett. Når Solveig er sulten sier hun i fra, man kan merke det. Når hun er mett så er hun i hundre som regel og har mange bra og passende kommentarer på lager. Solveig passer på at alt går rett for seg og sier det hun mener, og det liker vi!! (i alle fall jeg) Hun går overens med mange mennesker og er et sosialt vesen. sjekk ut bloggen hennes for å bli bedre kjent med henne!!

Liv Hilde Myrset Kvalvaag er partyløven nr 1 på turen. Hun er et soleklart B-menneske. Når vi andre er slitne etter mange inntrykk og seminarer er det hun som er fremdeles gira! Liv Hilde er bestemt og liker å få viljen sin. Hun argumenter og kan prate for seg! Hun har bra klesstil, hun ser verdensvandt ut og kler rollen. Liv Hilde er en dansejente som liker å danse, danse veldig mye og det liker vi. Hun er kreativ!! Liv Hildes kjærlighetsspråk er å slå i skuldren tror jeg... Jeg har nemlig fått en del slag og det er det mange andre som også har. Det beste er at hun er ikke redd for å få en tilbake...mulig det kommer av at hun kommer fra østkanten??

Karoline Skolt Grosås er søt. Hun er blondine og har mye morsomt med det. Karoline er A-mennesker, utpreget. Hun er tidlig oppe og klar for fight. Hun er en skikkelig fighter. Det bor mange streke meninger i henne og det utrykker hun på en saklig og bra måte. Karoline er ansvarsfull og er på ingen måter en tradisjonell blondine meste parten av tiden. Jeg synes Karoline er bra og det er mye energi i den lille (hun er lavere enn meg) dama!!

Cecilie Sørdal er utrolig bra! Hun er vittig og sprer en glede rundt seg. Samtidig ser hun veldig uskyldig ut. Men noen ganger kan sinnet bedra. Hun finner på mange sprø ideer! Hun er danser, men hun kan håndtere et kamera som får mange gutter til å miste munn og mæle! Hun kommer fra Ålesund og legger ikke skjul på det. Den søte dialekten hennes kan fort prege rommet når hun blir varm i trøyen! I tillegg er hun veldig observang og fanger opp mange særtekk ved andre personer og hun er flink til å komme med positive kommentarer!!! Æ digger deg Cecilie!!!

Tom Nicolai Kolstad er leder for Salemedia for tiden. Det passer han utmerket til. Som en vanlig filmmann liker han seg best bak kameraet, men tar seg veldig bra ut foran også! Nicco er rolig og stresser sjeldent. Han later til at ting er under kontrol og er alltid i møtekommende og hjelpende! Takk Nicco!! Jeg tror Nicco passer på at alle i rommet blir sett og har høy sosial iq. Det ligger mye kreativt i Nicco som kommer frem i mange av de filmene han lager og det setter jeg veldig pris på! Nicco er en veldig god mann og et bra forbilde!! Det skal du ha!

Så dette var de som jeg fikk ha en helg sammen med!! Kan en helg bli bedre?? Det har vært mye latter og jeg har brukt de små magemusklene mine mye!! Smilet har sittet løst og fast tilenhver tid. og jeg beklager at jeg var streng den siste natten, men vandrehjemmet var fornøyd med oss, men beklager til dere som var med på turen hvis jeg var altfor streng den siste natten...

Det kan anbefales på det varmeste å dra på tur en med slik gjeng. De gir og har gitt mye inspirasjon og glede til meg og jeg setter enorm pris på det!! Jeg vet, klisjer igjen, men jeg kom ikke på noen ann måte å si det på!!

3 comments:

Anonymous said...

Så herlige folk da! Disse ville jeg dratt på tur med HVER dag om sjansen bød seg.

Hurra for Patrick som er en strålende flink leder!

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

AMEN!!Sku saa gjerne vaert med. Hoerdes GOEY ut!!

Nico said...

takk for de fine tingene som står om meg! Du er jammen meg en bra fyr sjøl også!