Thursday, January 11, 2007

Konferanse



Denne konferansen er jeg på, og det er utrolig. Det er mange som får lov til å begynne på noen gode og viktige indre prosesser! Tenk det! Egentlig er det ikke så mange unge mennesker på denne konferansen, mest folk som fint kunne ha vært foreldrene mine, altså en generasjon eldre. Allikevel er de åpne og mottagelig for masse ny inspirasjon og forvandelse.

Undervisningen begynte i sin helhet veldig grunnleggende, men fra der har det bare tatt seg opp. Nå digger jeg det skikkelig. Det er inspirerende og utfordrende.

jepp...nå må jeg virkelig sove, disse lange dagene gjør meg virkelig trøtt!! see you soon!

3 comments:

Nina said...

*Jeg er litt misunnelig*;) Høres meget bra ut! Nyt resten av konferansen og ta noe av det med tilbake til Salem;)

patrick said...

vi skal ikke bare ta noe med tilbake, men masse!! MASSE!! gleder meg!

Anne Liv said...

MASSE MASSE MASSE :) Dette har vore heilt fantastisk og det e bare begynnelsen! Du e bra Patrick, kjekt å endelig bli litt bedre kjent med deg!
Me snakkes plutselig