Monday, June 12, 2006

en ny ting...fortsettelse

Som vanlig har jeg ikke kamera med, noe som skyldes at jeg ikke har kamera, men satser på at mine vitner holder mål!! Joda etter en herlig dag med sol og varme ble det badings på meg. Jeg bader aldri før det er 25 grader i sjøen og det betyr at det er veldig lenge siden jeg har badet. Men nå har jeg da gjort det også, sammen med Jokkos og Svenos (atolos). Det var herlig kladt...
Sommeren er her med svaberg og strand og sol!!!


Klar for nye eventyr!!!

Hvem vil ta meg med på ett??!

5 comments:

Catti said...

NICE!!!!!!!!!!!

Catti said...

skal du på skjærgårds?

patrick said...

catti, nå har jeg alfabetisert alle sammen...må innrømme at jeg hadde to forsøk, gjorde feil med noen bokstaver i begynnelsen...haha..

Catti said...

FANTASTISK! Heia Patrick!!

Stine said...

hei du!
e skal kanskje på den turen med salem. litt usikkert. har ferie den uka og vett she heilt hva e skal gjøre i ferien enda. så d spørs lissom..