Friday, June 30, 2006

min ferie

Nå er den siste dagen unnagjort av ferien min. Egentlig litt deilig og jeg er klar for å jobbe litt nå.
MEN det skal sies at jeg har vært på stranden, badet, solt meg, spilt beachvolly, vasket leiligheten min, hatt en joggetur, sett film, prøvd å hjelpe til noen med å pusse opp leilighet, spist is, ryddet leiligheten min, gjort litt dugnad på Salem og gjort litt planlegging av høsten på samme sted og i tillegg hengt med masse mennesker. Altså en deilig ferie!!

God sommer og nyt ferien du også!!! Du fortjener det tipper jeg!!!

11 comments:

Anonymous said...

Hørtes DIGG ut! Kos deg med jobbinga da:) ikke jobb deg i hjel...det blir så dumt.

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

æ kose mæ med min ferie i ditt hjemland: THAILAND

Anonymous said...

Du har jo fått gjort masse deilig!
E har å lyst å være på stranda å spille beachvolley!
Tror e tar en tur til kr.sand til uke, hadde vært koselig å sett deg!

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

BI?

patrick said...

Silje: jippi!! det må vi få til!! har fri tirsdag og onsdag,og er ferdig kl 15.00 på mandag!!call me=)

Eirik: Jeg er fristet til å begynne å lese pensum nå jeg...høstferien kommer og da skal jeg ha ferie =)

Kristin: Jepp, jeg skal på BI til høsten for å lære å bli soss og studere markedsføring..;)

Catti said...

FERIE E DIGG DIGG DIGG!

Grete Winther Westrum Løvås said...

Høres ut som du har rukket litt av hvert i ferien din. Du har "prøvd" å hjelpe noen med å pusse opp... Gikk det ikke så bra? ;)

Anonymous said...

det blir onsdag! i will call!
gleder me!

patrick said...

grete: jeg kan ikke pusse opp hus og sånt. derfor prøvd, opp til enhver å bedømme hvor "galt" det gikk..ha ha ha..tror det gikk sånn tålig greit!!

silje: gleder meg =)

slettet said...

ferie patrick? Dette ligna litt mer på ferie enn d forrige innlegget..eg huske i gamledager fra øya då ferie va skibbua, sjekta, bading, grilling, sterainlysgjengen og sånne ting..d kalle eg ferie!:o)

Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»