Monday, June 26, 2006

Vakum

Mai = skolejobbing for veldig mange studenter. Man skal lese til eksamener, jobbe ekstra jobben sin, gjerne være litt sosial og så videre. Hva skjer når sommeren kommer??! Et stort vakum etter en travel hverdag og så ingenting. Jeg er egentlig ganske fersk i det å ha sommerferie. Helt ærlig så er jeg ikke så flink på det tror jeg. Men jeg har tenkt å bli flink. Jeg varmer opp denne sommeren med 1 uke fri. Hva skal jeg denne uken

mandag - På Salem og dugnadsjobbing på frivillighets kontoret!!
tirsdag - gjøre kontor ting på Salem (noen få timer)
Onsdag - planlegge og gjøre kontorting på Salem (noe få timer)
- jobbe møte på Hotel Norge
Torsdag - uvisst
Fredag - uvist
Lørdag - jobb
Søndag - jobb

Jeg er flink på ferie eller hva??! Ellers er jeg hjemme i leiligheten, slapper av, kikker på alle de vasket klærne som iverer etter å komme i system. Kikker på gulvet som jeg vasket for en uke siden som skriker etter enda en vask. Hører på lovsangs musikk og taler, tar en høneblund(hvor kommer ordet fra?) i ny og ne. Været har sviktet meg litt og jeg får ikke noe bedre brunfarge av overskyet vær!! JEG ønsker SOL og SOL og SOL!!!!!

11 comments:

Stine said...

høres litt digg ut, må e innrømme...
hilsen den hardtarbeidene stine

Tor Gunnar said...

Høres ut som at du har to dager FERIE der: torsdagen og fredagen.

Synes det er deilig når dagene er åpne for impulsive ting!!!

patrick said...

to dager er bedre enn ingenting...det er sant!!!

Eirik Fjeld said...

Du holder jo nesten norge oppe på egenhånd.... ;)

Ta vare på de fridagene du kan! Det har man godt av, hilsen en muligens litt for seriøs Eirik

Stine said...

søren. hvis isje du skulle jobbe på lørdag kunne du kommet i vielsen til Tone!

patrick said...

jeg vet Stine!! hadde veldig lyst!!

Linda Therese S. G. said...

Veldig flink på ferie idag da. Var på stranda og greier. Ikke verst!

Stine said...

idag kjørte e forbi en som ligna så syyyykt på deg. e holdt på å ringe dæ for å høre om du var i stavanger, men tenkte at du sikkert hadde ringt meg først hvis du var d....
synd for meg...

patrick said...

jeg er så sykt flink på ferie og ikke bare sove!!

Stine du skulle ha ringt. alltid hyggelig å snakke med deg =)

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»