Saturday, June 24, 2006

noe jeg har gruet meg til...

EKSAMENSKARAKTERER!!!!!!!!

I påsken som noen muligens kan huske vurderte jeg å droppe ut av skolen fordi jeg var lei. Det var enten eller greie. Jeg bestemte meg da for å gi gass å virkelig ta skolen litt mer seriøst. Resultatet ble til at jeg leste ganske mye i mine egne øyne, noen tror jeg er litt uenig som feks. Janne og Andreas, som mente jeg bare var sosial =)
skal ikke benekte at jeg var mye sosial, men dog jeg leste.

Jeg vil dele med dere hva jeg fikk, for jeg er sånn som ikke holder sånne ting hemmelig.
Ex.fac, som jeg hadde lest på en god del, der fikk jeg C. Helt greit. Jeg stod og det var målet.
PRA101, menighetsteologi, noe jeg har jobbet mye med på fritiden og tenkte at jeg var godt forbredt, noe jeg tydeligvis ikke var, STRYK, igjen. Hadde faktisk lest på den!
IFO103, sosialantropologi, den jeg hadde lest minst til og følte meg litt utrygg på. Men allikevel et sånt fag som jeg tenkte jeg kunne klare å snakke meg ut av. B!! den er jeg litt stolt av!!

jaja, jeg er nok ikke noe menighetsteolog, tatt i betraktning at det er andre gang jeg stryker på den eksamenen...oups...
driter jeg i hele bacheloren i praktisk teologi da?? er litt usikker nå ja...igjen...råd??

4 comments:

Kari-Anne said...

Leit å draune nerdi landir (dumt å drukne nær land), lærte min kjære norsk lærer meg... som også ga meg en treer i nynorsk. Med andre ord: Ikke gi deg!

Kari-Anne said...

Gammelnorsk hvis du lurte..

patrick said...

takk for oppmuntring kari-anne!! =)

Anonymous said...

YOU ARE NOT ALONE!!!!! I AM HERE WITH YOU!!!!!