Thursday, June 08, 2006

Sommer kom til meg

Hipp hurra!! (hør etustiasmen min i stemmen) Hipp hura!! Nå er det sommerferie!! Etter en litt hektisk uke og fantastisk vær, jepp det er sommer. akkurat som i barndomsårene, hvor deilig er det ikke med ferie!! Fri fra lesing av pensum og fri fra skolen!! Deilig!! Jeg nyter øyeblikket og ville dele det med dere!!
Så nå satser jeg på å stå på alle tre eksmene. Du lurer vel fælt på hva jeg har hatt??! Jo det skal jeg fortelle deg,
fredag 2.juni, ex.fac - gikk rimelig greit. Fikk det jeg tenkte.
tirsdag 6.juni, Pastoral lære - bedre enn forventet. Fikk om noe jeg kunne.
torsdag 8.juni, Innføring i sosialantropologi - overraskende greit. skrev 12 sider tilsammen.

Hvorfor sliek sprøe fag?? Jo fordi jeg må ha ex.fac for å få bachelor, pastorallære for å full føre et grunnfag og sosialantopologi fordi det virket artig. Så der har du det.

Men dere, det er sommerferie og jeg skal ikke kjede deg med skoleprat nå. Da er jeg da skikkelig nerd. Planer for sommeren. Jeg skal jobbe på hotel Norge, være i noen brylluper, noe jeg gleder meg skikkelig til!! Være sosial og grille. noen som vil grille sammen med meg??
og ja, kaite, det gleder jeg meg enormt til!! takk Rangvald!!
Jeg skal ikke jobbe så meget i sommer, så jeg er klar for nesten hva som helst!!
ok.eva. jeg stopper nå... ;)

4 comments:

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

ae kjaem nedover en tur eller to saa da ska det grilles!!! Og leikes. Og itj drikk kaffe da, men kos og kaker kanskje?
Ae og vil KITEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! Ragnvald...? :)

Hilde said...

Hurra for sommerferie !!!!

Anonymous said...

halla balla, jeg blir ut juli! så vi må nok terffes ja!

Linda Therese S. G. said...

Hva skal du gjøre på Hotel Norge da?