Friday, June 09, 2006

ting jeg ikke helt kan, men tror jeg kan

Nå begynner jeg med en liten serie over ting jeg ikke helt kan, men tror jeg kan. Det betyr altså at jeg må ut av komfortsonen min og prøve nye ting.
Så siden dette er oppstarten kommer det to ting...
først ute er Cello.
Jeg tenkte at det må da jeg kunne klare. På besøk hos Siri ble det øving. Vi skulle prøve å spille "Halleljua" sangen, og jeg må helt ærlig si at det var ikke så mye halleluja stemmning, mer latter.
Men etter hvert fikk jeg da til noen stryk med god klang, ellers så fikk jeg en liten overtone som ikke helt skulle være der =)

Artig opplevelse og har lyst til å prøve mer...


Så var det på ridetur!!
Anne Kjersti har én hest her nede på sørlandet og i dag skulle jeg få lov til å være med å ri. Det var to hester der, en liten brun og en litt større hvit. Jeg tenkte at jeg skulle ha den lille siden jeg var nybegynner, men neida. Hun plasserte meg med Barbie, som den hvite hesten hennes heter. Jeg hadde ikke med noe kamera derfor har jeg et bilde av en annen hvit hest.
Ridetur, joda, her skulle det traves og det betyr opp og ned og opp og ned. Det var vanskeligere enn det jeg hadde tenkt, men for å si det sånn så var Anne Kjersti rett og slett litt imponert over ride teknikken min. Jeg fant en rytme som fungerte!! Tro det eller ei, jeg falt ikke av.

Neste hesteridning er spranridning og der må jeg ha med fotoapperat, for det kan bare bli morsomt...

forsalg til ting jeg kan gjøre??

5 comments:

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

har siri faatt sae cello nu?

patrick said...

hun låner

Catti said...

festlig!!

forresten, lyst å ordne linkene dine alfabetisk snart??

patrick said...

jeg har ikke lært alfabetet ennå...

Catti said...

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÆØÅ

NO MORE EXCUSES!!