Sunday, June 18, 2006

strø tanker

Det er noen ting jeg går og tenker jeg har lyst på, de vil jeg dele med dere.
  • Blender, jeg har lyst til å lage smooties og milkshake.
  • Taklampe i hvitt tre, spør meg om du lurer, har tegning hjemme.
  • Ubegrenset tilgang på iskrem. Det er bare kjempe deilig med is.
  • Flat Tv - slik at jeg kan se filmer og faktisk få noe ut av de 250 kr, jeg betaler i mnd.
  • Lerret, slik at jeg kan male et bilde til leiligheten
  • Bok kontrakt, slik at jeg virkelig kan få et press på meg til å skrive ferdig boken min.
  • Oppvaskmaskin. Jeg begynner å bli lei av oppvask.
  • Bok hylle, slik at jeg kan få ryddet i boden. Det er mange bøker i boden ennå.
  • Stumtjener i trestamme.
  • Maleri eller bilder som mine venner har laget, jeg trenger noe mer på veggene.
  • Ubegrenset tilgang på fly, slik at jeg kan besøke alle venner som ikke bor i Kristiansand.
  • Noen ganger noen å bo sammen med, men diskuterer med meg selv der ennå...

Livet er ellers veldig bra og jeg er veldig tilfreds. Livet behandler meg veldig bra (les=engelsk versjon) Jeg har det så bra!

9 comments:

Catti said...

Stakkars deg som ikkje har OPPVASKMASKIN!
koss klare du deg???

Ellers glede det meg at du har det bra!!!

Anonymous said...

God sommer! Du, hadde du hatt d flyet så skulle jeg fiksa d maleriet, for jeg malte nemlig i går så du kunne bare kommet til Tromsø og henta, og jeg har enda et lite maleri jeg fikk av deg her. Så hvis du får tak i et fly først, så er d sikkert mye som kan fikses :-)

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

blender, smoothies og milkshake, samy ubegrensa tilgang paa is minne mae om Dvergsnestangen..:)Ae fikk blender av fanfargutta i bursdagen og har hatt naan fantastiske smoothies her nede, saa vi maa ha workshop naar ae kjame opp!

patrick said...

catti: det går å vaske opp, bare utrolig kjedelig å bruke tiden på det.
ragnhild: hvis jeg kommer til tromsø skal jeg si i fra. kult at du maler!! gleder meg til å se maleriene dine en gang!!!
kristin: vi kan ha workhop! gleder meg!!gleder meg!!! tjo ho!!

Kari-Anne said...

Takk for hilsen på bloggen. Gratulerer med å være først ute. Du snøt broren min for den.. Tror han er litt fornærma, men det går fort over. Forøvrig vet jeg ikke om jeg er veldig fornøyd med å bli linket som Kari-Anne bærum, for det er løgn og fanteri... Jaja.. ken ikke være fornøyd med alt her i livet.

Snakkast.

Anonymous said...

Jeg vil også ha oppvaskmaskin!!

patrick said...

Kari-Anne: joda!! KAri-Anne bærum, så har vi liksom plassert deg også, synes det var veldig fint jeg =)
solveig: skal vi starte klubb?
vi-vil-ha-oppvaskmaskin-klubb??

Tarjei said...

går ikkje an å leva uten oppvaskmaskin. KRISE....

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

har overlevd her nede uten oppvaskmaskin, men det va overgang etter en vakker hoest med oppvaskmaskin...:(