Wednesday, June 07, 2006

to sider av meg

Jeg har gjennoppdaget to sider av meg. De har vært der ganske lenge, men først nå setter jeg ord på dem.

La oss ta den negative først.

Å legge meg. Jeg er skikkelig dårlig på å legge meg. Jeg kan sette meg ned, egentlig ikke gjøre så mye, mest tenke og plutselig er timene svunnet bort i natten. Det var den siden jeg gjenkjenner som litt negativ.

Den andre ser jeg på som positiv.

Jeg er skikkelig sosial, noe du muligens har merket allerede. Men jeg digger kaffeselskap. Det er noe annet med de, det å sitte rundt et bord med en kaffe bord og noe attåt er skikkelig digg. Det resulterer i timesvis med prat og hygge. Eksempelvis i går, først er det selskap for min farfar. Der blir det noen gode timer med kake og kaffe. Så innom en kammerat for han har nettopp satt over kaffen, mer kaffe. Deretter bort til mine gode venner i henrik wergelandsgate for igjen å spise og drikker mer!! Ut av dette blir man enda bedre kjent, gode samtaler og mye latter!!!

hva er du dårlig og god på??

3 comments:

Nina said...

Bare rundt på en bloggrunde for å lese oppdatering. Ville bare legge igjen litt solskinn og et ønske om en god dag! Kos deg i sommeren!

Catti said...

eg e dårlig til å ta beslutninger angående mitt eget liv.
eg e god til å ta beslutninger for andre

Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

Ae e DAARLIG paa konflikta og konfrontasjona. Spring saa langt ae kan unna hoeylytte samtala med sinte stemma i..:)
Ae e vel beir paa aa proev aa gjoer sinte folk litt glad i stedet..?